• Kaunis Coto - sisustusliike Ylöjärvellä
  • Aina nopea toimitus
  • Postikulut alk. 5.90,-
  • Ilmainen toimitus yli 75 euron tilauksiin
  • minna@kauniscoto.fi | 050-3490128
  • Kaunis Coto - sisustusliike Ylöjärvellä
  • Aina nopea toimitus
  • Postikulut alk. 5.90,-
  • Ilmainen toimitus yli 75 euron tilauksiin
  • minna@kauniscoto.fi | 050-3490128

Kaunis Coto - verkkokaupan toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Kaunis Coto (2933755-5). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan siirtämällä tuotteet ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassalla. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, josta näet tilaustietosi. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut
Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti Postin tai Matkahuollon kautta. Käytettävään kuljetusyhtiöön vaikuttaa paketin koko ja paino. Matkahuollon paketit toimitetaan lähimpään toimipisteeseen. Postin kautta toimitettujen pakettien osalta suosimme Smartpost-automaatteja niiden helppouden vuoksi - sinun ei juurikaan tarvitse jonotella pakettia noutaessasi. Voit myös ilmoittaa toiveesi haluamastasi noutopisteestä tilauksen yhteydessä. Tilauksen voit myös noutaa myymälästämme sen aukioloaikoina.

Ilmoitamme sinulle sähköpostitse tilauksen lähetystunnuksen paketin lähtiessä matkaan. Paketin saapumisesta noutopisteeseen ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostitse. Vastuullasi on tarkistaa toimitusosoitteen, sähköpostin ja puhelinnumeron oikeellisuus. Väärien tietojen vuoksi meille palautuneesta lähetyksestä veloitamme uudelleenlähetyksestä 5,90€.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut ja arvonlisäveron. Toimituskulut näet kassalla, käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Säästääksemme luontoa, pakkaamme lähetykset pääosin kierrätyslaatikoihin.

Tapetit: Tilaustapetteihin lisätään aina maahantuojan toimituskulut 15€, postituskulujen lisäksi, josta lähetetään erillinen lasku sähköpostitse. Yksi toimitusmaksu tilausta kohti, vaikka tuotteet tulisivat useana toimituseränä. Mikäli sovitaan tuotteiden eriaikaisesta toimitusrytmistä, toimituseriin lisätään erillinen toimituskulu. Osa tuotteista toimitetaan varastostamme, osa valmistajien varastoista.

Toimitusaika
Tilaukset postitetaan pääsääntöisesti samana tai seuraavana arkipäivänä. Tiedotamme sinulle mahdollisista poikkeavista toimitusajoista sähköpostitse. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Tapetit: Toimitusaika vaihtelee normaalisti 1-20 arkipäivän välillä, riippuen onko kyseessä varasto- vai tilaustuote.

Palautusehdot
Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautus ei koske elintarvikkeita eikä kemikaalituotteita.

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, ota ensin yhteys asiakaspalveluumme: info@kauniscoto.fi. Tilauksesta on tehtävä aina peruutusilmoitus ja palautettava tuote on postitettava ennen palautusajan umpeutumista. Palautettavasta summasta vähennetään tuotteen palautuskulut.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- Palautuksen syy (mikäli viottunut tai väärä tuote)
- Tilaajan tiedot (nimi / tilausnumero)
- Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja teemme Klarnalle hyvityspyynnön, vai lähetämmekö vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahdollisen erotuksen)

Tuotteita ei saa palauttaa sopimatta siitä ensin asiakaspalvelumme kanssa. Emme lunasta palautuksia, joista ei ole ennakolta sovittu.

Tapetit: Emme hyvitä ylimääräisiksi jääneitä tapettirullia. Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia, virheettömiä pakkauksia avaamattomissa kääreissä. Mikäli päädyt palauttamaan tuotteen, tee palautusilmoitus edellä kuvatulla tavalla. Pakkaa tuote huolellisesti kuljetusvaurioiden välttämiseksi! Mikäli tuote vahingoittuu palautuksen yhteydessä, rahapalautusta ei tehdä.

Lunastamaton paketti
Tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä palautusilmoitusta, perimme 15 euron selvitysmaksun (kuluttajansuojalaki, 5 luku, 25§ ja 28§).

Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, ota pikimmiten meihin yhteyttä. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetuksesta vastanneeseen tahoon.

Tapetit: Tutustu tuotteeseen huolellisesti ennen asennusta, jotta huomaat mahdolliset paino- ja värivirheet ennen asennusta. Asentamalla vialliset tuotteet seinään hyväksytään tuotteen laatu, eikä reklamaatio-oikeutta ole. Säilytä etiketit lisätilauksia ja mahdollisia reklamaatioita varten. Reklamaatiotapauksissa vaadimme etiketit ja valokuva/mallipalaa tapetista, joista virhe pystytään todentamaan.