Kaunis Coto

Rekisterin nimi:
Kaunis Coto - verkkokaupan asiakasrekisteri.

Rekisterinpitäjä 
Kaunis Coto (Y-tunnus: 2933755-5)
Yhteyshenkilö: Minna Palokoski
Puhelin: +358503490128
Sähköposti: minna@kauniscoto.fi

Rekisterin käyttötarkoitus 
Rekisteriä käytetään verkkokaupan ja asiakkaan välisen asiakassuhteen hoitamista, tiedotusta ja laskutusta varten. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä asiakasrekisteriin. 

Rekisterin tietosisältö
Asiakkaan perustiedot: asiakasnumero, sukunimi, etunimi, postiosoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero, sähköpostiosoite, tilaushistoria ja toimituksen seurantatiedot. Rekisteriin tallennetaan asiakkaan antama lupa lähettää markkinointiviestintää. 

Rekisterin tietolähteet
Henkilötiedot saadaan rekisteröidyltä itseltään. Muut tiedot tallentuvat asiakkaan tehdessä ostoksia verkkokaupassa.

Tietojen luovutus ja siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
Rekisteriin tallennettuja tietoja ei säännönmukaisesti luovuteta ulkopuolisille, ei myöskään EU-alueen tai ETA:n ulkopuolelle.

Rekisterin suojauksen periaatteet 
Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoja säilytetään palveluntarjoajamme palvelimilla, jotka on suojattu alan yleisten käytäntöjen mukaisesti. 

Rekisteröidyn oikeudet
Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa rekisterinpitäjältä itseään koskevat tiedot ja vaatia rekisterissä olevan, häntä koskevan virheellisen tiedon oikaisemista, poistamista tai täydentämistä.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Verkkokauppa
Verkkokaupan tuotteita myy Kaunis Coto (2933755-5) yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Verkkokaupasta tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Maksaminen ja maksutavat
Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy.

Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, josta näet tilaustietosi. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Suosittelemme tilausvahvistuksen säilyttämistä tuotteiden toimitukseen asti.

Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Säästääksemme luontoa, pakkaamme lähetykset pääosin kierrätyslaatikoihin. 

Tapetit: Tilaukseen lisätään maahantuojan toimituskulu 15€, josta lähetetään erillinen lasku joko toimituksen yhteydessä tai sähköpostitse. Yksi toimitusmaksu tilausta kohti, vaikka tuotteet tulisivat useana toimituseränä. Mikäli sovitaan tuotteiden eriaikaisesta toimitusrytmistä, toimituseriin lisätään erillinen toimituskulu. Osa tuotteista toimitetaan varastostamme, osa valmistajien varastoista. Mallipalat (A4-koko) maksavat 1€/kpl ja ne toimitetaan kirjeitse 1€ toimitusmaksulla.

Toimitusaika
Tilaukset postitetaan pääsääntöisesti samana tai seuraavana arkipäivänä. Jos tilauksessa on tuotteita, jotka eivät ole tilaushetkellä varastossa eikä tuotteita saada kohtuuajassa lisää, voidaan tilaus toimittaa myös osissa. Tiedotamme sinulle mahdollisista poikkeavista toimitusajoista sähköpostitse. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. 

Tapetit: Toimitusaika vaihtelee normaalisti 5-20 arkipäivän välillä, riippuen mallista ja onko kyseessä varasto- vai tilaustuote. 

Palautusehdot
Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautus ei koske elintarvikkeita eikä kemikaalituotteita. 

Kaikista palautuksista on aina sovittava kanssamme etukäteen sähköpostitse info@kauniscoto.fi tai puhelimitse 050-3490128. Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kanssamme.  

Jos palautat tilauksesi tai osan siitä, tee palautusilmoitus meille sähköpostiin info@kauniscoto.fi. Liitä palautuksen mukaan etu- ja sukunimesi, IBAN-tilinumerosi sekä kopio tilausvahvistuksesta. Mikäli palautusilmoitusta ei tehdä, emme voi hyväksyä tilauksen palauttamista. Vahvistamme sinulle paluuviestillä, että olemme vastaanottaneet palautusilmoituksen. Mikäli et saa meiltä paluuviestiä, otathan yhteyttä. Palauta tuotteet normaalina postipakettilähetyksenä. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa

Tapetit: Emme hyvitä ylimääräisiksi jääneitä tapettirullia. Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia, virheettömiä pakkauksia avaamattomissa kääreissä. Mikäli päädyt palauttamaan tuotteen, tee palautusilmoitus edellä kuvatuilla tavalla. Pakkaa tuote huolellisesti kuljetusvaurioiden välttämiseksi! Mikäli tuote vahingoittuu palautuksen yhteydessä, rahapalautusta ei tehdä.

Lunastamaton paketti
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetty tilaus on sopimusrikkomus ostajan puolelta ja verkkokaupalla on oikeus vaatia korvausta aiheutuneista kuluista.

Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, ilmoita asiasta meille viivytyksettä. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postin toimipisteeseen. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen tuotteeseen.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. 

Tapetit: Tutustu tuotteeseen huolellisesti ennen asennusta, jotta huomaat mahdolliset paino- ja värivirheet ennen asennusta. Asentamalla vialliset tuotteet seinään hyväksytään tuotteen laatu, eikä reklamaatio-oikeutta ole. Säilytä etiketit lisätilauksia ja mahdollisia reklamaatioita varten. Reklamaatiotapauksissa vaadimme etiketit ja valokuva/mallipalaa tapetista, joista virhe pystytään todentamaan.